Pozycjonowanie i e-marketing

Zapytaj o moje referencje

  • Cookee Corporation - Lublin »
    Cookee Corporation od 2007 roku wprowadza kompleksowe rozwiązania IT dla klientów w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
  • Wirtualny Turysta - Kraków »
    Wirtualny Turysta już od 2003 roku dostarcza internetowe wsparcie technologiczne dla branży hotelarskiej w Polsce i Europie.
Pozycjonowanie i e-marketing

Pozycjonowanie to działania mające na celu wypromowanie serwisu w wyszukiwarkach internetowych, tak aby był on dostępny na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranej frazy lub słowa kluczowego.

Etapy pozycjonowania i optymalizacji strony www:

  • analiza i wybór słów kluczowych
  • optymalizacja kodu z uwzględnieniem standardów W3C
  • optymalizacja grafiki i szybkości ładowania strony
  • optymalizacja treści i dodanie słów kluczowych
  • optymalizacja struktury i ilości wewnętrznych linków
  • promocja i pozyskiwanie linków zewnętrznych
  • reklama płatna w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie i optymalizację stron www wspomagają profesjonalne narzędzia udostępnione przez Google:

Google Analytics
Google AdWords
Google webmaster central

Google Analytics

Google Analytics to rozwiązanie dla firm w zakresie analityki internetowej zapewniające dokładny wgląd w ruch w witrynie oraz skuteczność działań marketingowych.

www.google.com/analytics »

Google AdWords

Google AdWords jest systemem płatnej reklamy w wyszukiwarce Google. Reklamy są wyświetlane obok wyników wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych.

www.adwords.google.com »

Google webmaster central

Google webmaster central to centrum informacji dotyczących indeksowania stron przez wyszukiwarkę Google oraz tworzenia przyjaznych wyszukiwarkom map witryn.

www.google.com/webmasters »

Kontakt

Zachęcam do kontaktu i uzgodnienia warunków współpracy.